Diskuzní fórum
https://test.diskuze.rvp.cz/

Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
https://test.diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=767&t=24473
Stránka 1 z 1

Autor:  Tomáš Pavlas [ stř 24. úno 2016 14:35:17 ]
Předmět příspěvku:  Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Vítáme vás v diskuzním vláknu k tématu Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Slouží ke sdílení názorů a zkušeností se vzděláváním žáků s SVP a nadaných žáků a také s tím, jak upravujete svá ŠVP a vytváříte PLPP nebo IVP. Máte tady možnost poradit se, inspirovat a také získat zpětnou vazbu od ostatních.

Oficiální dotazy směrujte raději do Konzultačního centra, kde na ně budou odpovídat odborní pracovníci NÚV.
Pokud se chcete ptát na názor ostatních učitelů, pak jste tu správně.
Abyste mohli vkládat příspěvky, musíte být zaregistrovaní. Příspěvek přidáte kliknutím na tlačítko Odpovědět.

Prosíme, jestli pouze nahlížíte a ostatním nepřispějete svou radou či náhledem, napište alespoň, že se vám něco líbí, nebo přinejmenším užitečné příspěvky odměňte hvězdičkami.

Odkazy:

Autor:  Milena Kosíková [ úte 21. čer 2016 13:48:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Dobrý den, kdo bude mít za úkol podle nového sestavovat PLPP pro žáky s poruchami učení? Třídní učitel nebo výchovný poradce? :?

Autor:  Tomáš Pavlas [ stř 22. čer 2016 9:28:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Milena Kosíková píše:
Dobrý den, kdo bude mít za úkol podle nového sestavovat PLPP pro žáky s poruchami učení? Třídní učitel nebo výchovný poradce? :?

Pravidla tvorby PLPP jsou plně v kompetenci školy. V Průvodci upraveným RVP ZV v části věnované Úpravám ŠVP je uvedeno, v které části ŠVP by pravidla tvorby měla být popsána. Je tedy zcela na zvážení Vaší konkrétní situace, kterou alternativu budete považovat za vhodnější.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/